سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره باتری تلفن بی سیم بیشتر بدانید

تلفن‌ های بی‌سیم به دلیل راحتی و طراحی منحصر به فردی که دارند، در سال‌ های اخیر انتخاب مورد علاقه همه بوده‌ اند. زیرا به کاربر این امکان را می دهد که با تلفن صحبت کند و همزمان چند کار را با هم انجام دهد. اگر می خواهید تلفن بی سیم شما عملکرد مناسبی داشته باشد، باید از باتری تلفن بی سیم وارتا (Varta) استفاده کنید. به این ترتیب دیگر نگران زود تمام شدن باتری نخواهید بود. حتی در صورتی که از باتری قابل شارژ وارتا استفاده می کنید،‌ می توانید آن را چندین بار شارژ کنید تا قابل استفاده باشد.

انواع باتری تلفن بیسیم

انواع باتری تلفن بیسیم نیم قلمی AAA برای استفاده در تلفن بی سیم کاربرد دارد. باتری های شارژی نیم قلمی بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر هستند. ترمینال مثبت باتری تلفن بی سیم AAA برای اتصال در محفظه باتری به میزان قابل توجهی طولانی تر است. نیکل متال هیدرید (NiMH)، در اصل فناوری مورد استفاده برای ایجاد یک باتری قابل شارژ نیمه قلمی است. باتری های کادمیمی ظرفیت کمتری داشتند و به دلیل داشتن اجزای سمی از نظر محیط زیست سازگار نبودند، اما با رشد تکنولوژی و معرفی روش های جدید، باتری های قابل شارژ با استفاده از روش جدید و پیشرفته نیکل متال هیدرید در حال ساخت هستند. این نوع باتری تلفن بی سیم بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر است و هیچ ماده سمی یا خطرناکی در آن وجود ندارد.

عمر باتری تلفن های بی سیم

باتری های وارتا با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. انواع باتری شارژی تلفن بیسیم قابلیت این را دارد که 2 تا 4 برابر بیشتر از سایر باتری ها دوام بیاورند. تمام باتری های تلفن بی سیم را می توان تا 1000 بار شارژ و تخلیه کرد و سپس دوباره استفاده کرد. باتری شارژی تلفن های بی سیم Varta تا چهار سال یا بیشتر عمر باتری دارند که مدت زمان قابل توجهی است. با این حال، به دلایل مختلف، طول عمر آنها ممکن است محدود باشد. به عنوان مثال، هوای سرد ممکن است باعث کند شدن واکنش شیمیایی درون باتری شما شده و کارایی آن را کاهش دهد.